Aankoop 600m2 grond

16 mei 2020 Uit Door SIMENieuwerkerk

INZAMELINGSACTIE AANKOOP GROND!!

In april hebben wij alhamdoulilah met jullie inzet en donaties een succesvolle benefiet gehouden voor de nieuwbouwplannen van moskee Errahmane te Nieuwerkerk a/d IJssel. Moge Allah jullie hier rijkelijk voor belonen en djanaat Al-Firdaws schenken!

Op korte termijn staat ons een volgende mijlpaal te wachten: de aankoop van de resterende grond. Wij hebben in mei 2019 de grond die zich bevindt onder het huidige pand en de parkeerplaats reeds aangekocht. Om de nieuwbouwplannen te kunnen realiseren hebben wij met de gemeente een overeenkomst gesloten om de aangrenzende kavel van circa 600m2 aan te kopen voor een bedrag van EUR 53.000,-.

Vandaag starten wij een inzamelingsactie waarbij het mogelijk is om m2 grond te kopen. Om zoveel mogelijk van het benodigde bedrag in te zamelen hebben wij jullie hulp hard nodig!

Hoe mooi is het om jouw donatie te doen in de laatste 10 dagen van de heilige maand Ramadan? Help jullie broeders en zusters en Insha Allah valt jouw donatie samen met Laylat-ul-Qadr en wacht jou een geweldige beloning in het hiernamaals!

Doneren kan rechtstreeks via bankoverschrijving (NL03 RABO 0396 2033 88 t.n.v Stichting Islamitische Moskee Errahmane) of via de betaal portaal op deze website .

Delen en liken wordt zeer gewaardeerd!